So 6.8.2011

09.08.2011 12:00

Po neuvěřitelné době jsem s Britou vyrazila na oficiální závody do Opatovic nad Labem, s tím, že bychom už mohly mít alespoň jednu zkoušku za sebou. Pořád jsme v SA1, nevadí mi to, ale na to, že jezdíme třetí rok na závody a nemáme ještě splněnou žádnou zkoušku, to mě trošku mrzí. Nevadí, je to pro nás radost, a tak když se začalo s během jumping open, bylo jasné, že se neumístíme. Rozhodčím byl Petr Noga s Katkou Lerlovou v zaučení a Katka měla připravený, celkem jednoduchý parkur. Byl jednoduchý, ale Brita měla jednu chybu a jedno odmítnutí, protože jsem ji navnadila na myšičku, takže když se dostala na parkúr, tak místo běhu hledala myšku.

Následovala zkouška SA1, u niž si lidé stěžovali, že to není jedničkový parkúr, ale dvojkový. Byli tam záludnosti, ale nepřišel mi, že by to byl, až tak hrozný parkúr. No, ale co se nestalo: Brita hned při prvním tunelu vlítla do špatné díry, takže následovala diskvalifikace. Z toho jsem byla ještě večer nešťastná, páč to byla naše první diskvalifikace. Nikdy jsme žádnou diskvalifikaci neměly, a takovou šanci Brita měla, jak na umístění, tak i na tu naši první zkoušku, která se nám opět nevydařila. 

V průběhu prohlídky agility open se stala hrozná tragédie. Jeden z organizátorů nechal své dva menchesterské teriéry ve svém voze, bez otevřených oken a na to, jaké panovalo vedro, zkolabovali. Do teď nevím, jak to s nimi dopadlo, ale budou oba nejspíše mentálně labilní. Natolik nás to všechny rozhodilo, že většina závodních týmů nedoběhla čistě. Totéž platilo u nás, opět s dvěma chybičkami. No a takto skončil náš neúspěný den, ale doufejme, že příště to bude lepší.

Fotky nemáme, ale za to máme videa:

6.8.2011-jumping - 18. místo

zkouška SA1 - diskvalifikace

6.8.2011-agility - 10. místo