So 21.5.2011 - sraz všech kolií

27.07.2011 20:08

Již před několika týdny mi přišla pozvánka na sraz všech kolií. Neváhala jsem a v sobotu jsem s Bordie i Britou vyrazila na sraz, který se konal na ranči Dalu v Kozohlodech, což od nás není daleko. Na ranči je totiž jedna dlouhosrstá kolie a jedna border kolie (Bordie sestřička). Sešli jsme se docela v hojném počtu, ale převahu měli hladkosrsté kolie. Po té, co jsme se sešli, vyrazili jsme na procházku, směr Tisí skála (cca 10 km). Po příchodu na ranč na nás čekala Martina Kohoutová se svou smečkou (border kolií), která nám vyprávěla o tom, jak se v ČR vzali border kolie, jak se začalo s agility a také o charakteru kolií (všeobecně). A nakonec následovala soutěž ,,Nemocného psíka" (obvázali jsme psovi nějakou část těla obvazem, aniž by obvaz spadnul, psa jsme naložili na kolečko a převezli ho k balíku slámy, na kterou musel vyskočit, seskočit zase dolu a běžet se psem slalom přes kužely, na konci psa odložit, sami bez psa jsme oběhli jeden kolík, vrátili se ke psu a to byl konec). Po chvilce nastalo vyhlášení - Lenka Turková s Atoskem 3. místo a já s Bordie 1. místo. Tak takovéto výsledky jsem opravdu nečekala a hlavně jsem nechtěla být první, ale potěšilo nás to obě. Za soutěž následovaly drobné ceny, což ani nemuselo být. Ale děkujeme moc všem, hlavně pořadatelům. Děkujeme za krásně prožitý den s prima lidmi a jejich psy. 

Fotky josu ZDE!